Otázky a odpovědi

1. Je rozdíl mezi výukou online a fyzickou hodinou, co se týká kvality výuky?

Z mých osobních zkušeností není. Učíme se ve formátu jeden na jednoho, takže student má opravdu 60 minut čistého času při obojí výuce.

Rozdíl je v tom, že ne pro každého se hodí online výuka. Zejména mladší školní děti, zde doporučuji hodiny fyzické. 

Mnoho dětí, které se připravují na přijímací zkoušky z 5. tříd mají hodiny online a  příprava je stoprocentní. Zde hodně záleží na vyspělosti dětí. 

Výhody online výuky jsou v tom, že nikam nedocházíte a další výhoda je i pro studenty, kteří preferují naopak online prostředí.

2. Jak mohu hodinu zrušit?

Zrušená hodina

Ráda bych Vás požádala, pokud víte, že student nebude moci na hodinu přijít, abyste mě o tom, co nejdříve informovali. Můžete využít email nebo mě prosím kontaktujte přes mobil.

Pokud víte dopředu, že se student nebude moci dostavit na hodinu, jste mi to sdělili – co nejdříve, nejpozději však 24 hodin před začátkem plánované hodiny. V jiném případě bude hodina účtována, jako by proběhla. Jde o to, že pokud mám informaci včas, mám možnost obsadit volný termín.

Neomluvená hodina, která se neuskuteční, bude účtována jako uskutečněná. Více informací najdete v obchodních podmínkách.

V případě omluvené hodiny se částka z hodiny převádí na další měsíc do zálohové platby, či se realizuje náhradní termín hodiny po vzájemné domluvě. 

Tato informace je součástí mých obchodních podmínek. 

Jak poznám, že příprava na přijímací zkoušky je kvalitní? Jak poznám pokrok u výsledků svého dítěte během doučování?

Pro rodiče doporučuju jednoduchý postup k ověření pokroku u svých dětí. Na začátku doučování dejte dítěti jeden z testů ze stránek Cermatu, nechte ho test vyplnit. Neříkejte mu správné odpovědi a počet chyb. Test si uschovejte a napište si, jak dlouho trvalo jeho zpracování. Po dvou měsících dejte ten samý test a porovnejte výsledky, měly by být samozřejmě lepší.

Rodiče někdy volí cestu přípravy v rámci školy, která nabízí přípravku, dítě se účastní dál zkoušek nanečisto a chodí na případně individuální doučování. 

Z mé zkušenosti je tento mix maximem, které dítě pobírá. Zkoušky nanečisto jsou výborným nástrojem pro ověření si pokroku a nácviku, "jak" to opravdu bude vypadat.

Ve skupinové přípravě se děti často snaží zapadnout a neptají se na to, co neznají. Někdy nestíhají tempo skupiny, proto tento způsob přípravy není až tak účinný.

Příprava formou jeden na jendoho je za mě nejefektivnější. Lektor může ragovat ihned na dotaz, na nejasnost, či neznalost daného jevu.